Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható Magyarország területén belül:

 

Szállítási módok:

GLS Futárszolgálat:

A www.palmaudvar.hu (https://www.palmaudvar.hu)  oldalon megrendelt termékeket a Pálma Udvar  Kft. (továbbiakban Kft.) megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. (továbbiakban GLS) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj minden termék mellett fel van tűntetve. Több termék vásárlása esetén a Kosár oldalon jelenik meg a teljes szállítási díj, amelyet a rendszer súly alapján számol ki.

A megrendelt termékeket a GLS feladástól számított 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. A 1-3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.

A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még egyszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha ez alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a Palma Udvar Kft.-nek. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

Raklapos kiszállítás:

Lehetősége van raklapos kiszállításra nagyméretű növények rendelése esetén, vagy több pálma rendelése esetén a rendszer ezt szállítási módot jeleníti meg.   az ország egész területén. A megrendelt növényeket a kiszállító partner cég az áru felvételt követő 1-3 munkanapon belül szállítja le Megrendelő részére. A kiszállító partner minden esetben a kiszállítást megelőzen telefonon egyeztet a vevővel.

 

Személyes átvétel telephelyünkön:

Megrendelt csomagodat személyesen is átveheted békéscsabaii telephelyünkön.

Címünk: 5600 Békéscsaba, Zsíros utca 6.

Nyitva tartás: hétfőtől – péntekig 10:00 – 17:00, Szombaton 9:00-14:00

Személyes átvétel esetén négyféle módon tudsz fizetni:

1. Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel  

kiegyenlíted a rendelés végösszegét.

2. Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizeted a

végösszegét.

3. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizetsz.

4. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) bankkártyával fizetsz.

 

Fizetési módok:

Utánvét:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd a “Készpénzben átvételkor” fizetési módot. Az utánvétnek NINCS plusz költsége.

 

Bankkártyás fizetés:

Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a Simplepay fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A megrendelés véglegesítése után láthatod majd a linket, ahol online kiegyenlítheti rendelését bankkártyával, így a futárnak már nem kell fizetned.

Minden esetben kérjük, hogy ellenőrizd a végösszeget és a rendelésed tartalmát fizetés előtt! A kifizetett rendeléseken módosítani már nem tudunk, csak visszautalni ellenőrzés után a fizetett összeget és új rendelést fogadni.

 

Banki átutalás:

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: K&H Bank

Kedvezményezett neve: Pálma Udvar Kft.

Adószám: 14961922-2-04

Kedvezményezett számlaszáma: 10400061-50515754-57481003

 

Banki átutalásos fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. Ha a fizetés során valamilyen problémát észleltél (pl. megszakadt az internetkapcsolat), és emiatt bizonytalan vagy a kifizetés sikerességében, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal www.palmaudvar.hu oldal alján található kapcsolat menüben vagy a palmaudvar@gmail.com  email címen.

A banki átutalások lekönyvelése 1-3 munkanapot vehet igénybe, ezután indul csak meg a rendelés feldolgozása, összekészítése.

 

Általános rendelkezések:

A Kft. a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését a Kft. készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja 5-10 munkanapon belül teljesíteni, erről tájékoztatja a Megrendelőt.

A Megrendelő az átvétel időpontjáig bármikor jogosult a megrendelését visszavonni.

Amennyiben a Megrendelő a csomag átvétele után szeretne a csomag tartalmát illetően panasszal élni, azt az átvételt követő 3 munkanapon belül teheti meg írásba palmaudvar@gmail.com e-mail címre küldve.

 

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat!

Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!

Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a korábban emailen megapkott számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést,

legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a palmaudvar@gmail.com email címen,

A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.

 

Az elállás/felmondás visszaküldés


Ha elállsz ettől a szerződéstől, az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha  más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásod adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhe.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.


Köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Te viseled.

Kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelést meghaladó használat miatt következett be.

Ha kérted, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szerződéses szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén köteles vagy megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.


Az általános 14 napos elállás lehetősége élő növényekre nem vonatkozik. Vásárlástól való elállásra, visszaküldésre nincs lehetőség. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5c pontja)